My Lands: Black Gem Hunting

My Lands Discussion Board
Teraz jest niedziela, 23 września 2018, 13:51

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Regulamin działu


W tym dziale nie wolno:
- pisać kilku takich samych wątków, bądź postów
- pisać wątków lu postów nie na temat
- zamieszczać informacji dotyczących tego samego problemu
Zanim napiszesz do administracji, upewnij się, że przed ciebie nikt o tym nie pisał.



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 16 września 2013, 15:50 
Offline
Manager wsparcia technicznego
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 21 września 2012, 09:28
Posty: 178
Błąd 1. Gracz wykupił CzP, jednak zrobił to nie z gry, lecz z portalu, myśląc że kupił CzP na serwerze.

Jeśli dokonałeś wpłaty z portalu, nie otrzymasz CzP na serwer, lecz na portal.
Aby przelać CzP na serwer, w oknie wyboru serwera wybierz twój serwer, kliknij strzałkę pod przyciskiem "Graj", następnie na panelu, który pojawi się, kliknij ikonkę CzP i wybierz kartę "Wpłać CzP na serwer".
Wybierz ilość CzP do wpłaty i kliknij OK.


Uwaga:
Portfel z CzP na portalu jest do alokowania kupionych CzP na kilku serwerach lub do ściągania CzP z płatnych serwerów. CzP ściągnięte z płatnych serwerów można przelać na inny serwer lub przelać na swój portfel PayPal.

Porada:
Jeśli grasz na jednym serwerze, lepiej kupować CzP bezpośrednio z serwera: wciśnij przycisk «Uzyskaj CzP» w kufrze. Jeśli robisz to z portalu, nie zapomnij przelać CzP na serwer.

Błąd 2. Gracz wysłał SMS, jednak nie otrzymał SMS z kodem. Telefon był wyłączony, niedostępny lub w ustawieniach SMS w twojej komórce wystąpiły błędy.
Co należy zrobić:
Napisać do administracji (przycisk "Napisz do administracji" w Wiadomościach gry) i podać:
1. kraj,
2. swój numer telefonu komórkowego (koniecznie w formacie międzynarodowym, tzn. jeśli to Polska, numer musi zaczynać się od +48.),
3. datę i czas wysyłania SMS,
4. numer, na który wysyłałeś/-aś SMS
5. tekst wysłanego SMS
6. jaką kwotę zapłaciłeś/-aś
7. na czym polega problem: nie dostałeś/-aś odpowiedzi/dostałeś/-aś odpowiedź (jaką?)

Porada:
Staraj się poprawnie wpisywać kod (wszystkie litery angielskie). Jeśli pieniądze zostaną przekazane innemu graczowi, nie będziemy w stanie zwrócić je tobie.

Jeśli podane wyżej punkty nie pomogły Ci rozwiązać problemów z płatnością, wyślij następujące dane pod adres support_pl@gain2f.com:
1. Nazwa serwera
2. Twój login
3. Data i czas transakcji
3. Opis procesu dokonania płatności i problemu, który wystąpił.

_________________
Wystąpił problem związany z płatnością? Zgłoś go do administracji w grze lub pod adres support_pl@elyland.net
Masz pytania dotyczące gry? Pisz tutaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.133s | 13 Queries | GZIP : On ]