My Lands: Black Gem Hunting

My Lands Discussion Board
Teraz jest piątek, 18 października 2019, 09:41

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 10:18 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): sobota, 8 grudnia 2012, 19:47
Posty: 20
Mam do Państwa sprawę typu ulepszenia, udoskonalenia gry. Myślałem trochę o tym co dzieje się tu na serwerze i może w związku z tym, iż coraz mniej jest nowych graczy a Polska to raczej nie najbogatsze państwo proponował bym parę usprawnień dla gry:

1. Zwiększyć ilość questów z możliwością zdobywania artefaktów w grze. Artefakty nie były by również losowe tylko z możliwością wyboru danego artefaktu po uiszczeniu opłaty w czarnych perłach tak np jak u handlarza w skarbcu podczas gdy dany gracz chciałby zmienić sobie artefakt.
2. Zmniejszyć cenę za artefakty to też wpłynęło by bardziej finansowo na Państwa stronę gdyż gracze chętniej kupowali by artefakty za perły jeśli one kosztowały by mniej u handlarza.
3.Rozwinąć możliwość wytrenowania bohatera do 60lvl
4.Rozbudować osiedla na obecna chwile można posiadać 32komurki. Po dodaniu w nauce"eksploracja osiedli" kolejnej nauki związanej ze zwiększeniem komórek każda 1komurka to koszt minimum 100pereł bądź inna kwota rozbudowa już zależała by od was czy by było to 10pól czy więcej.
5. Wprowadzenie nauki pod kategorią "Fiskus" nowych gałęzi "Koszt utrzymania znachor" oraz "koszt utrzymania czarodziej" każdy 1% nauki opart był by o koszt pereł.
6.Reklama gry na portalach społecznościowych takich jak nasza-klasa, facebook, onet itp większa liczba graczy to większe wpływy dla właścicieli ml game
7.Możliwość sprzedaży i wymiany artefaktów przez graczy w nowej rubryce w rynku.
Gracze mogli by odsprzedawać sobie różnego rodzaju artefakty. Większość gier internetowych posiada taką możliwość np Metin ma więcej możliwości przez to więcej osób grywa w niego gdyż z bohaterem i artefaktami można zrobić o wiele więcej.


Chciałem przedstawić Państwu moją wizję ulepszenia tej gry. Posiadam również wiele innych pomysłów związanych z tą grą. Nie wiem czy coś co zostało przez zemnie napisane może sie do czegoś przydać gdyż zapewne o wiele więcej i lepszych informatyków od demnie pracuje u was i nadzoruje prace konserwacyjne i ulepszenia gry. Moje pomysły należało by udoskonalić lecz w jednej wiadomości nie napisze do Państwa całości.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 11:51 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): poniedziałek, 21 stycznia 2013, 15:12
Posty: 3
Popieram, dobry pomysł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 11:55 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): czwartek, 28 marca 2013, 19:52
Posty: 5
Zgadzam sie :D Bardzo dobry pomysł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 12:03 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): czwartek, 13 czerwca 2013, 13:42
Posty: 3
Popieram w 100% :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 12:03 
Offline
Kapitan

Dołączył(a): sobota, 2 lutego 2013, 19:31
Posty: 64
Propozycji usprawnień (sensownych) gry padało już sporo i wszyscy widza z jakim skutkiem. Jeżeli pojawi się jakiekolwiek odp. od Administracji będzie ona brzmiała - nic nie możemy.

Niestety, obawiam się, że gra ta jest nastawiona tylko i wyłącznie na czerpanie korzyści przez firmę, tak więc raczej możemy zapomnieć o usprawnieniach związanymi z wydaniem CzP. Ale kto nie próbuje ten nie zyska.

- w przypadku ataku na/z agresywnych ruin powinna być możliwość rabowania części ekwipunku bohatera potwora w przypadku zwycięstwa.
- dodanie w ruinach ludzi, których również można by było niewolić - bo po co jest opcja w panelu ataku - zagarnięcie?
- popieram pomysł z wymianą/handlem/podarowaniem zwojów, artefaktów z innymi graczami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 13:22 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): środa, 19 grudnia 2012, 16:58
Posty: 7
jestemk za !! ale to pewnie groch o sciane,ale może się pomyle(chcialbym)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 13:50 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): środa, 5 grudnia 2012, 16:20
Posty: 1
Pomysły ciekawe i warte wdrożenia w życie. Gra na pewno zyskałaby na atrakcyjności. Popieram pomysł w 100%


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 14:37 
Offline
Eskwair

Dołączył(a): wtorek, 2 października 2012, 19:29
Posty: 29
Pomysł jak najbardziej ciekawy i całkowicie go popieram......Gra tymczasowo stała się nudna i monotonna.Najwyższy czas zacząć traktować graczy poważnie co graja od początku powstania tej gry i uatrakcyjnić ją.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 14:39 
Offline
Eskwair

Dołączył(a): piątek, 2 sierpnia 2013, 13:37
Posty: 31
bardzo dobre pomysły z tymi Artefaktami jak najbardziej sprzedaż miedzy graczami na rynku rewelacja tym bardziej ze wszystko będzie odbywać się w grze tylko właśnie kto co może Administracja prosimy o odpowiedz można by było zrobić ankietę kto jest za dana zmiana a administracja by brała pod uwagę i coś robiła z danym pomysłem można tak rozbudować jeszcze ta grę ja myślę ze to kwestia czasu JESTEM ZAAAAAAA POMYSŁEM PELE!!!
Pozdrawiam :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 14:40 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): czwartek, 15 listopada 2012, 13:44
Posty: 3
także popieram pomysły pelego i oby coś ML wdrożyło do gry bo coraz więcej znajomych rezygnuje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 14:42 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): poniedziałek, 29 kwietnia 2013, 21:51
Posty: 1
całkowicie popieram :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 14:51 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): sobota, 17 listopada 2012, 06:53
Posty: 8
Prawdą jest że propozycji ulepszenia gry było już tyle że można by tym wyścielić drogę z Warszawy do Moskwy i nawet dalej,
Faktycznie pomysły ciekawe i są to całkiem nowe świeże opcje, popieram całkowicie gdyby coś takiego zostało wprowadzone mogło by się nam przydać a i administracja by na tym zyskała, pytanie tylko czy chce im się coś zmieniać ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 15:00 
Offline
Magister

Dołączył(a): piątek, 7 grudnia 2012, 05:12
Posty: 107
1. Nie mam nic przeciwko, ale nie uważam, żeby to uatrakcyjniło grę. Będzie łatwiej nam i przeciwnikom. Dodatkowe artefakty ułatwią grę co spowoduje, że mniej będzie tu potrzebne myślenie. A nie o to chodzi, żeby przeprowadzać symulację armii, tylko kombinować. Na nie.
2. Idealnie się z tym zgodzę. Administracja więcej zarobi na sprzedaży artefaktów a przez to będzie dawać więcej ruin z perłami - co wyjdzie też na + dla aktywnych graczy. Na tak.
3.Świetny pomysł! Podwyższenie poziomu zdecydowanie zachęciłoby weteranów. Do tego zyskałaby firma bo kolejna nauka na poziom bohatera kosztowałaby sporo perełek. Na tak.
4.Rozbudowa komórek w osiedlach za perły to świetny pomysł. Na tak.
5. Świetny pomysł. Na tak.
6. Świetny pomysł. Na tak.
7. Absolutnie nie. Ludzie grający od dawna wymienialiby się. W grze cały czas hałas, że gra niewyrównana a to by zrobiło jeszcze większą różnicę. Poza tym ułatwianie gry tak jak w pkt 1 wcale nie oznacza ulepszenia gry.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 15:07 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): sobota, 8 grudnia 2012, 19:47
Posty: 20
Korzyści z takich ulepszeń mieli by i gracze i administracja, która chce przecież cały czas coś zarobić na tej grze. Moim zdaniem gra staje sie coraz bardziej nudna i monotonna. Po połączeniu dwóch serwerów było dość dużo osób a jak teraz się na to patrzy połowa zrezygnowała z gry. Co w związku z tym? Do administracji należy to żeby zachęcić nowych graczy do zagrania w tą grę a nie zabawy w inne gry przeglądarkowe. Wymiana poszczególnych artefaktów, ceny artefaktów, i wiele innych spraw powinny zostać poprawione i tak na serwerze powstało by coraz więcej miast nowych graczy. Administracja zrobiła przez pól roku bardzo niewielkie kroki w tej sprawie. Osoby zarządzające tym serwerem powinni się bardziej przyłożyć gdyż zapewne są to ludzie z dyplomami po studiach informatycznych a nie zwykli informatycy jak np. ja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 15:35 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): czwartek, 14 lutego 2013, 19:22
Posty: 1
Jestem za, a nawet przeciw dodał bym jeszcze do tego wprowadzenie szóstego i siódmego poziomu bo wchodząc piątym poziomem nie ma się szans w starciu z graczami, którzy mają piąty poziom od wielu tygodni czy miesięcy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 16:06 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): sobota, 26 stycznia 2013, 00:59
Posty: 2
jestem za


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 16:36 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): sobota, 19 stycznia 2013, 11:35
Posty: 1
Popieram w 100% -tach .Jeśli nadal bedzie tak słaba opcja dochrapania się czegoś konkretnego to większośc graczy pożuci to bezsensowne granie. Przyjrzyjcie sie oś (do Obsługi) ile lat jest już na rynku GRA Big pointu Seafingh, osobiście gram w nią od pięciu lat ,choć teraz sporadycznie . Ta gra się rozwija i gracze ładują mnóstwo kasy w nią . Jeśli w tej grze nadal będzie tak kiepsko , wróce do niej na stałe. Pozdrawiam all.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 11 listopada 2013, 23:24 
Offline
Magister
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 listopada 2012, 02:57
Posty: 154
A ja dla odmiany jestem przeciw :) Powody generalnie 3:

1. Jeżeli tak głębokie zmiany w mechanice, to tylko i wyłącznie na nowym serwerze - wprowadzenie zmian w tym momencie zwiększyło by jedynie przewagę graczy, którzy i tak takową mają.

2. Jedną z cech wyróżniających niniejszy produkt, jest jego wysoki współczynnik trudności - zmiany zbytnio uderzają w ideę Twórcy Produktu.

3. Wiele niedogodności związanych z grą, wynika z faktu stylu gry Polaków, który jest całkowicie odmienny od założeń - sposób gry często oparty o "farmeramę" i "troskliwe misie" jest paradoksalny w stosunku do założonego agresywnego PvP. To niesie za sobą analogiczne następstwa - prawie zerowa rotacja graczy i tylko stałoliniowy progres (tu proponuję pograć na serwach gdzie gra 6k ludzi; i gdzie nie da się obliczać armii wroga w oparciu o ranki; a gęstość zaludnienia obliguje do gry PvP).

Jeśli już to wprowadziłbym zmianę jedną: mianowicie zmienił mechanikę działania świątyni. W chwili obecnej świątynia działa jednostronnie; a w nawiązaniu do ilości graczy, skutecznie uniemożliwia części z nich grę. Jeżeli do pkt. modlitwy dodać by przeciwny biegun - punkty boskości - to gracze, do których modlimy się, mogli by czerpać z tego korzyści. Tak to mamy impas...

ABS


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 12 listopada 2013, 07:28 
Offline
Magister

Dołączył(a): piątek, 15 marca 2013, 21:41
Posty: 183
Pele napisał(a):
Mam do Państwa sprawę typu ulepszenia, udoskonalenia gry. Myślałem trochę o tym co dzieje się tu na serwerze i może w związku z tym, iż coraz mniej jest nowych graczy a Polska to raczej nie najbogatsze państwo proponował bym parę usprawnień dla gry:

1. Zwiększyć ilość questów z możliwością zdobywania artefaktów w grze. Artefakty nie były by również losowe tylko z możliwością wyboru danego artefaktu po uiszczeniu opłaty w czarnych perłach tak np jak u handlarza w skarbcu podczas gdy dany gracz chciałby zmienić sobie artefakt.
2. Zmniejszyć cenę za artefakty to też wpłynęło by bardziej finansowo na Państwa stronę gdyż gracze chętniej kupowali by artefakty za perły jeśli one kosztowały by mniej u handlarza.
3.Rozwinąć możliwość wytrenowania bohatera do 60lvl
4.Rozbudować osiedla na obecna chwile można posiadać 32komurki. Po dodaniu w nauce"eksploracja osiedli" kolejnej nauki związanej ze zwiększeniem komórek każda 1komurka to koszt minimum 100pereł bądź inna kwota rozbudowa już zależała by od was czy by było to 10pól czy więcej.
5. Wprowadzenie nauki pod kategorią "Fiskus" nowych gałęzi "Koszt utrzymania znachor" oraz "koszt utrzymania czarodziej" każdy 1% nauki opart był by o koszt pereł.
6.Reklama gry na portalach społecznościowych takich jak nasza-klasa, facebook, onet itp większa liczba graczy to większe wpływy dla właścicieli ml game
7.Możliwość sprzedaży i wymiany artefaktów przez graczy w nowej rubryce w rynku.
Gracze mogli by odsprzedawać sobie różnego rodzaju artefakty. Większość gier internetowych posiada taką możliwość np Metin ma więcej możliwości przez to więcej osób grywa w niego gdyż z bohaterem i artefaktami można zrobić o wiele więcej.


Chciałem przedstawić Państwu moją wizję ulepszenia tej gry. Posiadam również wiele innych pomysłów związanych z tą grą. Nie wiem czy coś co zostało przez zemnie napisane może sie do czegoś przydać gdyż zapewne o wiele więcej i lepszych informatyków od demnie pracuje u was i nadzoruje prace konserwacyjne i ulepszenia gry. Moje pomysły należało by udoskonalić lecz w jednej wiadomości nie napisze do Państwa całości.


1. NIE ! jest ich od groma + sa turnieje + handlarz. + szansa na dropniecie artefaktu. malo? to czemu mam ze 30 artefaktow? startujac pol roku po otwarciu serwera? poza tym takie rozwiazanie sprawi ze zaczniesz traktowac arty jak zwoje, kazdy beddzie chodzil w zestawach itp. stanie sie to czyms normalnym i kazdy bedzie chcial nowych zmian. DO ROBOTY LENIE BRAC SIE ZA ZDOBYWANIE ARTEFAKTOW jak za trudna gra to idzcie grac w mario.

2. pewnie, najlepiej za darmo wszytkim porozdawac arty ! wstajesz rano, klepniesz r5 z 5 perelkami, klikasz handlarza, kupujesz zestaw boga.... to moze po prostu wprowadzic kody? kazdy klepnie IDDQD i IDKFA i bedzie niesmiertelnosc i wszytstkie itemy... WSZYSTKO TANIM KOSZTEM YEEEEAAAAH zanizajmy poziom dla idiotow yeeeaaaaa !

3. wtedy wszystkim dajemy freeee restart umiejetnosci, zmienia sie wszystko - daje to mozliwosc prawieze wymaxowania skilli. IMO jest dobrze z 50lvlem. nawet jak wszyscy wezma takich samych bohaterow - jest szansa ze costam sie beda roznic

4. osiedla dopiero co dostaly bonus a ty tu takie bzdury piszesz. rozwijanie takich rzeczy w nieskonczonosc to sztuczne rozwijanie gry na chama i nie powinno miec miejsca. jak w koncu doszlibysmy do 3kk budynkow w osiedlach - bylbys happy? ha! wtedy moznaby rozwinac nauke budowa za 1k czy 2k perel... i remont.... i specjalizacjom dac kolejne poziomy za perly.... wtf...

5. kolejna bzdura totalna. fiskus jest dobry. sa do tego umiejetnosci czary zwoje itp. do tego ostatni apdejt - bonus osiedli.moze jeszcze dodac nauke dzieki ktorej wojo zacznie zarabiac hajs? np. kazdy tragarz produkuje 0,01 zlota na godzine... albo zboza- kiedy stoi w garnizonie -,- ---> naprawde jesli nie umiesz utrzymac armii przy obecnym BARDZO DOBRYM systemie ---->>>> MARIO zawsze czeka

6. to juz nie nasza brocha; oni wiedza co robia. jak robia zle to pojda "na bruk" jak dobrze - to ich gracze utrzymaja; sam zaczalem grac w ML bo gdzis mi sie kliknelo na banner przypadkiem od niechcenia. ale fakt. marketing moglby sie bardziej postarac, bo gra ma potencjal

7. BYC MOZE TAK -> znowu zmieniloby to swiat gry w dziwny sposob.... daloby sie uklepac wielkim kosztem arty lvl4... nawet nooobki by wtedy w setach lvl1 hasali. sam nie wiem czy by to na + czy na - wyszlo. chyba na - bo arty nie bylyby wyzwaniem tylko "dzisiaj mam 5, jutro 10 pojutrze 15...."

jesli juz to np na zasadzie handlarza -> wymieniasz sie z kims + maly koszt CP dla ADMINISTRACYJI. czemu? bo przeciez chcecie im odebrac CP ktore trzeba wydawac na handlarza ;] niech i oni cos maja od zycia.




ogolnie IMO kolejna paczka badziewnych pomyslow - malo wartych uwagi. co nie zmienia faktu ze warto probowac wymyslac kolejne ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 12 listopada 2013, 14:47 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): czwartek, 19 września 2013, 14:01
Posty: 6
NAJLEPSZYM POMYSŁEM BYŁOBY ŻEBY BYŁA DODATKOWA RANGA KTÓRĄ MOŻE

OSIĄGNĄĆ TYLKO OSOBA Z HIRKIEM NA WYZNACZONYM POZIOMIE. TYPU

ZDOBYWASZ TAK 36 LV TO MASZ WYŻSZĄ RANGĘ TYPU 6 GWIAZDKA I POJAWIA

SIĘ DLA CIEBIE MOŻLIWOŚĆ NISZCZENIA NOWEGO PRZECIWNIKA NP. SKORO SA

POTWORY TO MOŻE JAKIEŚ DODATKOWE BESTIE KTÓRE WYMAGAJĄ WYTĘŻENIA

UMYSŁU BY JE POKONAĆ BO SAMO POSIADANIE ARTEFAKTÓW Z CYKLU 20-30-50%

WOJSK NIE BIERZE UDZIAŁU W WALCE TO ZA MAŁO . LUB EVENTY NA RODZAJ GIER

RPG ZDOBYWASZ DANY POZIOM HIRKIEM I WYRUSZASZ NA TAKI EVENT . TO BY

MOIM ZDANIEM ROZWIĄZAŁO CAŁE SKOMLENIE I UROZMAICIŁO ROZGRYWKĘ

Pamiętam brat grał kiedyś w taką gre nazywała się fiesta online niby bez rewelacji ale gra była cudownie rozbudowana pod względem eventów . np raz w miesiącu odbywał się atak na GM game mastera który był prawie niezniszczalny a pokonanie go dawało niebywałą zbroje. skoro tylu ludzi suzerenów narzeka to można by pomyśleć o takim urozmaiceniu gry by wszyscy się cieszyli. typu 6 gwiazdek daje nowego przeciwnika chociażby Katakumby lub legendarne stwory w zamkach na pewno każdy chciałby zmierzyć się wojskiem z jamą smoka czy coś w ten deseń


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 14 listopada 2013, 09:48 
Offline
Kapitan

Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2012, 19:14
Posty: 90
Ciągle coś dla tych co przychodzą -tworzy administracja - co z graczami co grają długo?
Losowość artów poraża... nie warto się czasami się starać. Ktoś dostanie buty do szybkości 50%, tarcze boga, lutnie a inni co?

Aizeen niech się wypowie czy za lojalność wobec frakcji dostał coś fajnego? - kpina, większość gra tak długo jak on czy ja..

Jestem przeciwny kolejnym rangą - a może r6 (ruiny) tylko dla graczy top 20 - co Wy na to.
Nudno się robi - questy po 200 nie do przejścia zaproś "1 mln ludzi" itp.. po co skoro widać niesprawiedliwość z losowości nagród.

Kolejna sprawa ktoś gra tydzień i ma już jakieś żądania?
Gdzie miałem czy inni co już trochę grają za ruiny możliwość otrzymania artefaktu 4 lvl? Nie mówię o standardzie...(dzida)

EDIT:
Na koniec - Zadanie: zdobyć 5 miliardów rankingu frakcyjnego.
Nagroda nie wspomnę bo to dopiero śmiech na sali...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 14 listopada 2013, 10:02 
Offline
Magister

Dołączył(a): piątek, 15 marca 2013, 21:41
Posty: 183
GutekDrow napisał(a):
Ciągle coś dla tych co przychodzą -tworzy administracja - co z graczami co grają długo?
Losowość artów poraża... nie warto się czasami się starać. Ktoś dostanie buty do szybkości 50%, tarcze boga, lutnie a inni co?

Aizeen niech się wypowie czy za lojalność wobec frakcji dostał coś fajnego? - kpina, większość gra tak długo jak on czy ja..

Jestem przeciwny kolejnym rangą - a może r6 (ruiny) tylko dla graczy top 20 - co Wy na to.
Nudno się robi - questy po 200 nie do przejścia zaproś "1 mln ludzi" itp.. po co skoro widać niesprawiedliwość z losowości nagród.

Kolejna sprawa ktoś gra tydzień i ma już jakieś żądania?
Gdzie miałem czy inni co już trochę grają za ruiny możliwość otrzymania artefaktu 4 lvl? Nie mówię o standardzie...(dzida)

EDIT:
Na koniec - Zadanie: zdobyć 5 miliardów rankingu frakcyjnego.
Nagroda nie wspomnę bo to dopiero śmiech na sali...


jaka nagroda za ranking 5kk jest? oO

trafna uwaga. mielismy aktualizacje juz dawno temu i graczom grajacym do czasu aktualizacji nie "pojawil sie" quest na zniszczenie 1kkk potworow, kiedy wydana zostanie latka umozliwiajaca zaliczenie grajacym do tej pory graczom? badz tez po prostu mozna uznac ze juz go zrobili i dac im art 4lvl (ja sie zalapalem, ale co ze starszymi graczami?). mozna tez przeliczyc na dolary i wyplacic kazdemu na konto zamiast artu 4lvl (bo przeciez tyle jest warty art i na tyle starsi gracze zostali przekreceni)


co do losowosci - ratuje ja troche alchemia (zuzywanie artow do ulepszania) ale nie zmienia to faktu ze szczescie/pech wplywa na gre ciutke za bardzo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 14 listopada 2013, 10:08 
Offline
Kapitan

Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2012, 19:14
Posty: 90
Day666 chodzi o sprawiedliwość i jak wspomniałeś o tzw. przepalenie artefaktu(oddasz dwa a ten co chcesz jest udoskonalony), słyszy się ciągle nowi nowi, a co ze starymi? Pech - ładnie ujęte...

No i zaliczenie zadania tym bardziej, że są niektóre nierealne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 20 lutego 2014, 19:31 
Offline
Moderator

Dołączył(a): czwartek, 29 listopada 2012, 22:46
Posty: 117
została przekazana dalej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 3 marca 2014, 18:36 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): sobota, 7 grudnia 2013, 19:04
Posty: 14
jetem za 8-)

_________________
,, Pamiętaj wielka siła wiąże się z wielką odpowiedzialnością''


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 1.376s | 13 Queries | GZIP : On ]