My Lands: Black Gem Hunting

My Lands Discussion Board
Teraz jest piątek, 18 października 2019, 11:12

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Arena
PostNapisane: wtorek, 31 grudnia 2013, 14:37 
Offline
Magister

Dołączył(a): wtorek, 20 listopada 2012, 00:02
Posty: 148
Z tego co widziałem jest sporo postów dotyczących tego, że silni są silnymi i klepią słabych którzy są słabymi przez co słabi nie mogą się rozwijać.

Dlatego taka propozycja areny z możliwością zdobycia losowego artka 1,2,3,4,5 lvl.
Arena odpalałby się raz na 2 tygodnie lub na miesiąc. Do walki w arenie każdy musiałby się zapisać łącznie z wpisaniem jakiej armii chce użyć + zapisanie hirka, który w chwili zapisania musi mieć na sobie zwoje. Od chwili zapisania się do walki na arenie armia jest zabierana/ukrywana/szara w korpusie i nie jest dostępna do czasu zakończenia walki na arenie - nie można przy jej pomocy atakować,pomagać, bronić włości, nie pobiera żołdu itp. Ale warunek - nie można ich wycofać z walki do czasu rozpoczęcia turnieju.
Walka o artek lvl 1,2,3,4,5 to poziom do którego startowali by gracze w chwili zapisywania się do walki. Przy czym lvl 1,2,3,4 mają ograniczoną liczbę dołączanych jednostek. I tak 1 lvl to max 100 jednostek, 2 lvl to 1000 jednostek, 3 lvl to 10k jednostek 4, 100k jednostek i 5 lvl nie ma ograniczeń lub 1mln jednostek. Aby było opłacane brać tragarzy to tragarz traktowany jest jako 1/2 lub 1/3 jednostki. To do gracza należy czy weźmie strzelców piechotę czy lekarzy. Może użyje magów i czar na pochłonięcie obrażeń - wszystko zależy od inwencji twórczej gracza i szczęścia.
Czyli spowoduje to, że walka w dużej mierze będzie zależała od hirka oraz rzuconych zwojów. Wymusi to szybkie zużywanie się czarów i konieczność kupowania ich w skarbcu - byleby się pojawiały oraz wydawania pereł przez graczy.
Wybór przeciwnika. W chwili zapisywania się system przydzielałby wszystkim numer, którego użytkownik by nie widział. I powiedzmy osoby z numerami parzystymi dokonują wyboru jednego z nieparzystych numerów do walki. W przypadku niewybrania numeru do walki to system losowałby z kim następuje walka. Walki odbywałyby się raz na godzinę. Dopiero po walce widać z kim stoczyliśmy potyczkę i jaki jest jej wynik. Po walce jest godzina na wycofanie się z turnieju lub prowadzenie walki dalej z wyborem kolejnego numeru do walki. Po walce system znowu przydzieliłby losową numeracje każdemu z graczy i znowu dzieli na parzystych i nieparzystych i dla zmiany to nieparzyści wybierają przeciwnika. W przypadku gdy dwie osoby wybiora tego samego przeciwnika lub numer przeciwnika nie wystąpi znowu następuje przydział innego przeciwnika. W ten sposób można by długo prowadzić walkę.
Walka trwałaby tak długo aż jedna ze stron utraci 50% woja. Jeżeli strata 50% woja nastąpiłaby jednocześnie to pojawia się kolejna tura leczenia i osoba co sumarycznie straciła mniej liczenie jednostek wygrywa.
Warunki zwycięstwa : Zwycięża ten co zniszczył największa liczbę jednostek we wszystkich bitwach lub najdłużej był turnieju lub jest to do ustalenia. i dostaje jeden z losowych artków o który wystartował w konkursie.
Żeby nie było za łatwo to armia, którą straci się na arenie ginie bezpowrotnie - nie można jej wskrzesić, przywrócić ani w żaden inny sposób jej odzyskać - dlatego trzeba to robić rozsądnie a jak ktoś zaryzykuje całą armie - no cóż.....
W zamian gracze co walczyli otrzymują expa oraz punkty frakcji (bez względu na to z kim się walczyło). Walka odbywa się na neutralnym terenie lub teren również jest losowany, żeby wprowadzić kolejne utrudnienie.

Zapisy do walki wprowadziłbym w stolicy w korpusie dyplomatycznym z warunkiem, że w chwili wpisywania się do walki na arenie trzeba mieć wymaganą liczbę jednostek, a żeby ludzie nie kombinowali z ukrywaniem się w ten sposób przed atakiem to wpis do walki na arenie może być tylko przy zamkniętej bramie do stolicy.

P.S Pisze swoją propozycje chociaż nie wierze, żeby admini chcieli cokolwiek zmienić lub chociażby przetłumaczyć to rosyjskim adminom, którzy w rzeczywistości wprowadzają zmiany. Głownie zależy mi na opinii graczy czy coś takiego bym im się podobało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Arena
PostNapisane: wtorek, 31 grudnia 2013, 14:52 
Offline
Kapitan

Dołączył(a): sobota, 2 lutego 2013, 19:31
Posty: 64
Generalnie jest to dość ciekawy pomysł, wart dalszych prac nad nim.

(P.S. mogliby też wprowadzić kilka rzeczy jakie były dostępne na wojnie frakcji czy innych zlikwidowanych.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Arena
PostNapisane: wtorek, 31 grudnia 2013, 14:56 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): poniedziałek, 21 stycznia 2013, 15:12
Posty: 3
Wow, ciekawy pomysł, może w końcu coś ruszy się w ML i nie będzie momentami tak bardzo nudno.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Arena
PostNapisane: środa, 1 stycznia 2014, 17:25 
Offline
Magister

Dołączył(a): piątek, 15 marca 2013, 21:41
Posty: 183
Widze ze mucha lubi ryzyko w ciemno :)) troche to przeczy caaaaalutkiej idei strategii typu ML.

Jesli juz cos takiego to w formie mini gierki nie majacej duzego wplywu na glowna os rozgrywki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Arena
PostNapisane: czwartek, 20 lutego 2014, 19:01 
Offline
Moderator

Dołączył(a): czwartek, 29 listopada 2012, 22:46
Posty: 117
została przekazana dalej


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.567s | 11 Queries | GZIP : On ]