My Lands: Black Gem Hunting

My Lands Discussion Board
Teraz jest czwartek, 18 października 2018, 02:01

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: piątek, 22 listopada 2013, 21:57 
Offline
Eskwair

Dołączył(a): piątek, 5 października 2012, 15:59
Posty: 22
Mam dwa łuki niby są przeznaczone dla obu rąk ,ale nie można drugiego wsadzić bohaterowi do ręki :evil:
kupiłem to za uciułane i kupione perły wiec poniosłem koszty a to nie działa
albo oddajcie perły albo niech to zacznie działać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 23 listopada 2013, 00:55 
Offline
Magister

Dołączył(a): piątek, 15 marca 2013, 21:41
Posty: 183
bedziesz mial dla kolejnego bohatera albo na alchemie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 23 listopada 2013, 14:09 
Offline
Marszałek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 29 października 2012, 15:36
Posty: 368
Durzygniew napisał(a):
Mam dwa łuki niby są przeznaczone dla obu rąk ,ale nie można drugiego wsadzić bohaterowi do ręki :evil:

no własnie skoro łuk jest przeznaczony dla obu rąk to chyba jasne, że bohater nie ma więcej rąk do używania innych artefaktów (chciałbym zobaczyć ja ty strzelasz z dwóch łuków jednocześnie),
poza tym łatwo się chyba domyślić, że skoro w zestawie jest osiem a nie dziewięć artefaktów to znaczy że jedno miejsce będzie niedostępne w związku z tym iż jakiś artefakt zajmuje dwa miejsca (obie ręce)

_________________
Reflinki:
http://mlgame.pl?state=register_simple&ref=PARTNER_mlfansite
oraz
serwer polski
serwer szwedzki
serwer rosyjski


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 23 listopada 2013, 15:06 
Offline
Nowicjusz

Dołączył(a): niedziela, 6 stycznia 2013, 20:39
Posty: 7
ok ale jak to się ma do questa włóż bohaterowi 9 artków kiedy luk zajmuje 2 miejsca zaliczy czy nie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 23 listopada 2013, 20:08 
Offline
Eskwair

Dołączył(a): piątek, 5 października 2012, 15:59
Posty: 22
Nie wiem jak korzystać z dwóch łuków jednocześnie w realu :?:
ale to jest gra - naszpikowana czarami i z realem niema nic wspólnego :roll:
jeśli PISZE artefakt przeznaczony jest dla dwóch rąk - to nie mam pojęcia jak to zrobi BOH
może się drugim po pupci drapać , tylko żeby % jego ataku był z dwóch łuków z prawej i lewej rączki ,ale niemożna mu ich obu wcisnąć na raz .
Szkoda ze wcześniej nie znalazłem informacji że jak mam łuk to nie założę BOHOWI 9 artefaktów tylko 8 :evil: i jedna rączkę będzie miał wolną żeby przeciwnikowi palcem grozić
- czuje się oszukany :?,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 23 listopada 2013, 21:38 
Offline
Magister
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 5 listopada 2012, 21:50
Posty: 254
Lokalizacja: Skądinąd
Ja przepraszam, ale logicznym wydaje się fakt, że skoro jakiś przedmiot wymaga trzymania oburącz,
to obie ręce są zajęte. To, że przeznaczony jest dla 2 rąk określa przecież dokładnie, że nie możesz
założyć ich 2, no chyba, że masz czteroręcznego bohatera ;) O ile rozumiem Twoje rozczarowanie,
to ewidentnie oszukałeś się sam, tak bardzo licząc na potencjalne korzyści, że uśpiłeś rozumienie
czytanego opisu :)

_________________
Pozdrawiam,
Debren


Verbum sapienti sat est.
__________________________________________________________________
Jeśli szukasz Mentora i chciałbyś lub chciałabyś zostać moim uczniem
(serwer Archon) rozpocznij grę z poniższego odnośnika:
>> Link referencyjny << | Encyklopedia | FAQ | Questy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 23 listopada 2013, 23:48 
Offline
Eskwair

Dołączył(a): piątek, 5 października 2012, 15:59
Posty: 22
Dokładnie Deb - jeśli było by napisane artefakt zajmuje dwie (obie) ręce bohatera - nie było by problemu . :shock:
A tak ?
- Pociąg pociąg. :geek: Czytaj ze zrozumieniem i bądź mądry co chce ci przekazać :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 24 listopada 2013, 00:03 
Offline
Magister

Dołączył(a): piątek, 15 marca 2013, 21:41
Posty: 183
no ale w sumie mozna przyznac ci racje. opis moglby byc bardziej precyzyjny bo faktycznie mozna to opatrznie zrozumiec. w grach widzialo sie rozne rozwiazania (kon? po co mi kon? tylko bedzie mnie spowalnial....) wiec po 1 nieprecyzyjnym opisie - dopoki nie sprobowales - nie ma sie czego spodziewac. na pocieszenie powiem ci ze ja sie wpierdzielilem z helmem bogow - wydalem sporo perelek sugerujac sie NIEPRAWDZIWYM opisem w encyklopedii... odszkodowania zadnego nie dostalem oczywiscie (jak to darmowy beta-tester)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 24 listopada 2013, 00:10 
Offline
Eskwair

Dołączył(a): piątek, 5 października 2012, 15:59
Posty: 22
W błąd wprowadziło mnie również widmo łuku w drugiej ręce , sugerujące że tylko taki artefakt tam można umieścić. Lepiej gdyby pojawił się tam czerwony X
Ale trudno pewnie nic nie wskuram :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.530s | 13 Queries | GZIP : On ]