My Lands: Black Gem Hunting

My Lands Discussion Board
Teraz jest czwartek, 13 grudnia 2018, 00:48

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: piątek, 29 marca 2013, 10:58 
Offline
Eskwair

Dołączył(a): czwartek, 13 grudnia 2012, 09:41
Posty: 29
warto byłoby w encyklopedii przy spisie wszystkich artefaktów podać ich cenę w czp.
(swoja droga nie wiem czemu u handlarza artefaktów nie ma zestawów 1, 2 i 3 poziomu:) ludzie więcej czp by wydawali. tzn 2 i 3 poziom pewnie dalej dla wiekszosci nie do przeskoczenia cenowo ale 1 poziom zestawu już jak najbardziej do osiagniecia... w sumie 2 też, dla tych co hełm z zadania zdobyli - sprzedadza go na kredyt i ze swojej kieszeni tylko za połowę ceny by płacili (czyli wyszłoby mniej więcej porównywalnie dla tych co płaca całość za zestaw 1 poziomu). ci co maja hełm wiele by nie stracili (zestaw 2 poziomu też 2k nauki na godzinę daje, jedynie tracilibyśmy perk ,,niszczenie wojsk na umocnieniach +500%" ale za to dostalibyśmy masę innych, bardziej opłacalnych))



opis zwojów jest troszkę mętny - nie ma dokładnie powiedzianej zasady działania większości z nich, trzeba samemu to na razie wypróbować w praktyce. podajac przykłady wszystko staje się troszkę bardziej jasne.

m. in. chodzi mi żeby było widoczne rozgraniczenie zwojów o takie coś:

1)zwoje sojusznicze:
np. ,,ulepszenie obrony sojusznika - 5 poziom + 25 obrony, zasięg x królestw, rzuca się na włość sojusznika skad będa wysyłane wojska z misja"

2)zwoje przekęcia
np ,,przeklęta latarnia - 5 poziom to -50% czas trwania wchodzacych ataków na x godzin, zasięg 1 królestwo, rzuca się na włość wroga"

3)zwoje ulepszenia armii/bohatera

np ,,niszczyciel rycerzy - 5 poziom to +100% doświadczenia dla bohatera przeciwko rasie rycerz, rzuca się na własna włość, nosiciel - bohater"

Ważne: inne zaklęcia typu ,,wytrzymałość strzelców" ,,wytrzymałość jeźdźców demonów" itp działaja tylko na wojsko w mieście w którym jest bohater!
również całe wojsko podczas misji z bohaterem które jest łaczone w jednym ataku z kilku miast dostaje w/w bonus ale tylko na czas jej trwania. po powrocie do różnych miast bonus zostaje tylko w mieście w którym z armia jest bohater

4) zwoje ulepszania technologicznego/gospodarczego

np ,,wielka księga wiedzy - 5 poziom to +2500 nauki na godzinę, czas trwania 3 dni, rzuca się na własna włość, nosiciel: władca (konto gracza)

np ,,ulepszenie młynów - 5 poziom +50% ulepszone młyny na 5 dni, nosiciel; miasto na które zaklęcie zostało rzucone.



w dziale alchemia - kompletnie nie wiadomo jak to będzie wygladać takie ulepszanie w grze. też mógłby być podany przykład, np.

,,ulepszenie artefaktu 1 poziomu doświadczenie górala(+50% do doświadczenia bohatera w bitwie) - wymagane x kryształów konkretnego koloru + x CzP
artefakt po ulepszeniu przyjmuje wartości: xxxxxxx

ulepszenie artefaktu 2 poziomu (przykładowy artefakt 2 lvl i analogicznie do tego wyżej - ilość czp, kryształów i jak się zmieniaja parametry)

ulepszenie artefaktu 3 poziomu itp.


wystarczy po 1 przykładzie dla artefaktów z każdego poziomu. 5 przykładów, a już bardziej byłoby wiadomo czy osiagi będa w granicach + 30%, +50% czy +100% a może zupełnie zmienia się bonusy na inne. w każdym razie to byłoby pomocne przy planowaniu rozwoju. a na obecny czas trzeba się po prostu o takie rzeczy albo sasiadów z ukrainy pytać albo z innych krajów:)




ponadto gdzies na forum widziałem fajny link z rosyjskiego dobrze na angielski przetłumaczony, który pokazywał jakie kryształy trzeba i o ile będa ulepszone budynki. świetna sprawa, fajnie byłoby jakby i to znalazło się w encyklopedii.


w zakładce ,,butelki many i doświadczenia" całkiem niegłupio byłoby podać obok ceny kupna (tj 5 poziom butelki exp - 450k drzewa i 300k kamienia) i tak dla każdej z 10 buteleczek.
niby wydaje się to oczywiste dla nas, graczy którzy już je kupowaliśmy ale dla poczatkujacych może się to okazać ważna informacja - naocznie widać że jednak jak chce się boha konkretnie expić nie tylko na ruinach (z których jak wpada jednorazowo exp z przedziału 10-100) to przydałoby się przynajmniej 1 miasto w lasach i jedno w górach, a najlepiej po 2... no i od razu dzięki temu można dojsc do wniosku że już od poczatku niegłupim pomysłem będzie postawić 4-5 magazynów w stolicy, a więc jednocześnie oszczędzić trochę na innych budowlach. niby banalne info a jednak zmieniłoby podejście do rozbudowy i to dość znacznie


i dla poczatkujacych chyba najważniejsze: w spisie nauk fajnie byłoby jak możnaby zobaczyć ile pkt. nauki wymaga każdy poziom każdej umiejętności:) sporo roboty ale nowym graczom sporo by to ułatwiło ustawić sobie dobra strategię rozwoju


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 29 marca 2013, 11:24 
Offline
Kapitan

Dołączył(a): sobota, 1 grudnia 2012, 15:30
Posty: 98
Artefakty: http://mlgame.co.uk/forum/viewtopic.php?f=17&t=691
Budynki: http://mlgame.co.uk/forum/viewtopic.php?f=17&t=726
Ceny Artefaktów: http://mlgame.co.uk/forum/viewtopic.php?f=17&t=690


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.647s | 13 Queries | GZIP : On ]