My Lands: Black Gem Hunting

My Lands Discussion Board
Teraz jest wtorek, 20 sierpnia 2019, 04:10

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 29 lipca 2013, 18:21 
Offline
Eskwair
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 27 września 2012, 22:54
Posty: 43
Witam ostatnio wpadł mi do głowy pomysł na nowe zwoje oraz wymianę artefaktów. Zacznijmy od propozycji nowych zwoi, oczywiście nazwy są tymczasowe zawsze można je zmienić ;p

1. Zwój "Hieny Cmentarnej" - Tragarze rabują od 5 do 25% wartości poległych wrogich jednostek w postaci złota.
Czyli jeśli koszta wyprodukowanie danej armii w złocie wyniosły 100k golda nasi tragarze zabiorą dodatkowo x% z tych 100k jako dodatkowe złoto.

2. Zwój " Recyklingu"- Tragarze rabują od 5 do 25% wartości zburzonych budynków w postaci złota.
To samo co przy " Hienie Cmentarnej" z tym, że celem rabunku są koszta zburzonych budynków.

3. Zwój " Przeklęcia Świątyni Bogów" - W przypadku zwycięstwa na daną włość narzucany jest czar, który nie pozwala używać świątyni przed x godzin

4. Zwój " Klonowania*"- Klonuje od 2 do 10% wymienionej w nazwie zwoju jednostki.

5. Zwój " Masowej replikacji"- Klonuje od 1 do 5% wszystkich wojsk gracza

6. Zwój " Pozyskiwania surowców *" - Natychmiast produkuje od 10 do 50% wymienionego w nazwie zwoju surowca na podstawie obecnego stanu danego surowca

7. Zwój " Masowego pozyskiwania surowców" - Natychmiast produkuje od 10 do 50% wszystkich surowców gracza na podstawie obecnego stanu surowców

8. Zwój " Przekupienia potworów" - Od 10 do 30% jednostek wrogich potworów odchodzi z pola bitwy by po zakończeniu dojść do armii bohatera jako najemnicy.

9. Zwój " Przekupienia magazynierów" - Tutaj myślałem nad dwoma rozwiązaniami:
1a: Natychmiast rabuje od 5 do 25% surowców należących do gracza, czyli coś jak spadek potworów z tym że to działało by na graczy nie koniecznie nieaktywnych ;p

1b. Z razie zwycięstwa nakłada na włość czar powodujący zwiększenie rozkradania surowców o 300% na x godzin lub dni

10. Zwój " Masowego strajku": W razie zwycięstwa na włość zostaje narzucony debuff powodujący :
- Zatrzymanie produkcji wojska
- Zatrzymanie produkcji budynków
- Zwiększenie kosztów utrzymania armii o x % ( jeszcze nie wiem jaką ilość ustawić)
- Armia nie może opuścić włości przez x h


Koszty zwoi były by rożne od 20 do 100 pereł bez uwzględniania kredytu , lub od 200 do 1000 również bez uwzględniania kredytu. Nazwy były wymyślane raczej naprędce więc jeśli ktoś ma lepszy pomysł na nazwę to chętnie wysłucham :d

Co do drugiego pomysłu, pomyślałem aby raz w tygodniu czy tam miesiącu u sprzedawcy artefaktów była opcja darmowej wymiany artefaktu na inny tego samego lvl'a, każda kolejna próba kosztowałaby równowartość danego artefaktu. Najprościej mówiąc mamy dwa takie same artefakty 1 poziomu, dotychczas jedynym sposobem było sprzedanie go u sprzedawcy artefaktów w zamian za perły na kredycie, więc raczej mało opłacalne. Dlatego wpadłem na pomysł aby raz w tygodniu czy tam miesiącu można było za darmo wymienić artefakt na inny tego samego poziomu. Zastanawiam się czy lepszą opcją będzie wymiana na item tego samego rodzaju czy dowolnego :D

Proszę o opinie i konstruktywną krytykę jeśli zajdzie taka potrzeba, a nie teksty w stylu : " Ch** , oci****ałęs itp.

_________________
"So many bad guys... so little time"
Caitlyn Marshall


"I like my weapon how i like my music..HEAVY AND METAL"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 29 lipca 2013, 20:28 
Offline
Marszałek

Dołączył(a): poniedziałek, 22 października 2012, 21:00
Posty: 308
1. Podniesienie zabitych wrogów, przy czym zamiast najemników bierzemy złoto - według mnie pomysł dobry
2. już to gdzieś widziałem na pewno, więc taki zwój istnieje, tylko nie pamiętam jak się nazywa
3. taki efekt można osiągnąć po zastosowaniu zwoju o nazwie "super dywersja" - wyłączenie obrony bogów jest na 1 dzień, jednak jeszcze nie testowane, więc nie wiem, czy to tylko brona przed atakującym, czy całkowicie przed wszystkimi - dodatkowo zwój ten przerywa pracę WSZYSTKICH budowli, więc de-facto również część pomysłu nr 10 też zostaje załatwiona.
4 i 5. Moim zdaniem wprowadza kolejne dysproporcje pomiędzy tymi co mają dużo wojska, a tymi co mają troszkę mniej ;) Chociaż z drugiej strony zrobić ze 100k jazdy dodatkowe 10k to w zasadzie nie robi jakiejś ogromnej różnicy, bo jak ktoś miał potencjał aby szybko wyprodukować 100k jazdy to 10k zrobi w kilka dni, czyli tak samo użyteczne jak mobilizacja, jednak tu ani mocny gracz ani słabszy nie zauważy większej różnicy
6 i 7. Mamy syntezę chemiczną, mamy stwórz złoto/kamień/etc., mamy czarodziejski samorodek/czarodziejskie drzewo/etc. - według mnie to wystarczy, za dużo tego typu zwojów to tez niedobrze bo będzie więcej zbędnych przynoszonych z ruin :)
8. Wygląda to jak fuzja zaklęć: "przerażenie" oraz "podniesienie zabitych wrogów", przy czym w tym przypadku ci przeciwnicy co uciekli z pola bitwy mieliby się automatycznie przekształcić w najemników i dołączyć do atakującego po wygranej - dobrze zrozumiałem?
9b. - taki zwój istnieje, przy czym chyba jest rzucany bezpośrednio na wrogą włość, bez potrzeby wygrania bitwy w danej wiosce
10. Chyba na każdy z podpunktów mamy osobne zwoje, więc taki kombajn musiałby mieć raczej mniejsze wartości niż pojedyncze zaklęcia

Co do wymiany artefaktu - jeden zasadniczy problem, przez który pomysł raczej upadnie - możliwość wymiany artefaktu na inny z tego samego poziomu bez ponoszenia żadnych kosztów naraża twórców gry na straty (teraz musisz poświęcić na to perły, wiele graczy musi je kupić, co oznacza zyski), a druga sprawa to wtedy całkowicie upada losowość w nagrodach z questów i z turniejów w postaci artefaktu - nieważne co wylosujesz, a i tak sobie to wymienisz na najlepszą możliwą dla ciebie opcję z danego poziomu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 29 lipca 2013, 21:57 
Offline
Eskwair
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 27 września 2012, 22:54
Posty: 43
W przypadku 1 i 2 zwoju wzorowałem się na umiejętnościach bohatera niszczyciel z serwera wojna frakcji.
3. Istnieją w sumie również zwoje np.zatrzymania pracy sklepów czy drwali więc co szkodzi kolejny ;p
4 i 5. Tu zgodzę się, że gracze nie odczują większej różnicy ale jednak w przypadku graczy wysokopoziomowych którzy mają np. 60k lekarzy te dodatkowe 6k w ciągu chwili może być przydatne tak samo jak dodanie 5% każdej jednostki, dlatego tutaj cierpliwość może popłacić :D
6 i 7. W sumie tu masz racje jednak z drugiej strony może to natychmiastowo podnieść ilość naszych surowców o naprawde dużą ilość, w przypadku czarodziejskich drewien kamieni itp, surowiec jest naliczany tylko do momentu zapełnienia magazynu, a synteza chemiczna zawsze daje nam określoną ilość, w przypadku tych zwoi naliczane jest to procentowo.
8. No tu też masz racje bo właśnie na tych zaklęciach się wzorowałem :D Armia dołączałaby po walce, tak jak przy wskrzeszaniu.

9. Więc w tym przypadku skoro opcja b odpada czyli opcja a :D]

10. Wręcz przeciwnie to miałoby "siłę" jak zwój "anabiozy" czy jak to się nazywało ;p czyli trwało by nawet tydzień ale za to koszt byłby naprawdę duży .


W przypadku wymiany itemów można zrobić tak, że raz w miesiącu za 50 pereł wymienić item na inny losowy tego samego poziomu , a każdy kolejny kosztowałby równowartość itemu . Ale w tej kwestii trzeba jeszcze dokładnie przedyskutować :D

_________________
"So many bad guys... so little time"
Caitlyn Marshall


"I like my weapon how i like my music..HEAVY AND METAL"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 29 lipca 2013, 22:45 
Offline
Marszałek

Dołączył(a): poniedziałek, 22 października 2012, 21:00
Posty: 308
10. W takim układzie zaklęcie byłoby zbyt uciążliwe dla tego na kogo byś rzucił, chociaż z punktu widzenia twórców gry pewnie pomysł trafiony - skoro zwój kosztowałby dużo i byliby chętni aby wpłacić kasę na perły żeby go kupić, to tylko takie coś wprowadzić i załatwione :) Jednak taki zwój rzucony na kogoś z ogromną armią byłby miażdżący - koszty armii +xx% oraz "skuj armię" w jednym rzucone na włość z małą ilością złota na tydzień to praktycznie wyeliminowanie takiego gracza, więc osobiście jestem przeciwny - jeszcze 24h da się jakoś rozwiązać (złoto kupcami, MK, itd.), ale tydzień to przesada.

" a każdy kolejny kosztowałby równowartość itemu "
Wymiana artefaktu na inny za koszt artefaktu - trochę za daleko ;) lepiej za koszt artefaktu po prostu ten artefakt kupić zamiast oddawać dodatkowo ten co się ma "na stanie" w zasadzie za darmo :)
Tu raczej poszedłbym w kierunku stałej możliwości wymiany z zaznaczeniem że trzeba dopłacić 25% wartości kupowanego artefaktu (normalnie mając kredyt płacisz de-facto 50% za to, co chcesz kupić) - wtedy nie byłoby problemów na zasadzie: oddaję tańszy i biorę droższy oraz takich, o których pisałem wcześniej - 50 pereł za taką możliwość to zdecydowanie za mało.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 29 lipca 2013, 23:24 
Offline
Eskwair
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 27 września 2012, 22:54
Posty: 43
10. Dlatego ten zwój kosztowałby nawet 1000pereł po uwzględnieniu już kredytu, albo jak mówisz zmniejszyć czas trwania.

Co do wymiany artków trzeba podyskutować wg. mnie w większym gronie i wybrać najlepsza opcje dla wszystkich stron. :D

Ale powiedzmy sobie szczerze, jest mało prawdopodobne, aby jakikolwiek z tych pomysłów został wdrożony w życie .

_________________
"So many bad guys... so little time"
Caitlyn Marshall


"I like my weapon how i like my music..HEAVY AND METAL"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 6 sierpnia 2013, 22:54 
Offline
Kapitan

Dołączył(a): poniedziałek, 29 października 2012, 14:22
Posty: 92
Mamy wymianę artefaktów. Dowolną.

Odświeżanie za 50 pereł. A wymianę za 50% realnych pereł, i 50% kredytu.
Kogo stać, tego stać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 20 lutego 2014, 21:28 
Offline
Moderator

Dołączył(a): czwartek, 29 listopada 2012, 22:46
Posty: 117
przekazano dalej


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.324s | 13 Queries | GZIP : On ]